wtorek, 2 października 2012

Zwierzaki

Temat to :Zwierzaki
Macie jakieś zwierzaki ??
psa ,kota ?



A może jakiegoś gryzonia ?


W każdym razie ja przedstawię wam moje zwierzaki:
(pies-owczarek niemiecki) Tofik 4 letni
(chomik) Tuptuś
Info o OWCZARKACH NIEMIECKICH :
Owczarek niemiecki – jedna z ras psów należąca do grupy psów pasterskiich i zaganiających, zaklasyfikowana do sekcji psów pasterskich (owczarskich). Według klasyfikacji FCI podlega próbom pracy. Zaliczany do psów obronnych .Typ wilkowaty.



Wymiary
Wysokość 60 – 65 cm (psy)
55 – 60 cm (suki)
Masa 30 – 45 kg (psy)
22 – 32 kg (suki)



Tak czy inaczej mój chomik jest niezniszczalny, biega w kółku całe noce...
Kocham zwierzaki






2 komentarze:

  1. siemka ;d nie mam zbytno czasu by komentować ale dam krótką wypowiedź. Zawsze szukałam takiego bloga. ; )

    OdpowiedzUsuń